امروزم تموم شد

امروز دوباره با بچه ها رفتیم بیرون.البته **** نبود.واسه همسن اونقدی که از امروز انتظار داشتم بهم خوش نگذشت.ولی کلا خوب بود.البته یه دلیل دیگم داشت که خیلی ردیف نبود(البته اینی که میگم خیلی ردیف نبود در مقایسه با دفه های قبله.ولی درکل امروز کلی خندیدم) اونم وجود **** سریش همیشگی بود.من دیگه رسما مطمئن شدم که حالم ازاین بشر بهم میخوره.انقدم تابلو برخورد میکنم که خنگه اگه تاحالا اینو نفهمیده باشه.

روز خوبی بود.بدک نبود.

دیگه حال نوشتن ندارم.آخه بیرون ساندویچ خوردم فک کنم کاهواش بهم نساخته.بیرونروی دارمفعلا با اجازه.

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ http://ghare-B-kasi.blogsky.com

امیدوارم زود حالت خوب بشه. بیا پیشم مطلب نوشتم.

منم امیدوارم.خیلی کسل شدم:|چشم همینالان شال و کلا کردم بیامD:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد