من اومدم با کلی خبر...

وااااااااااای سلام.خیلی خوشحالم.خیلی زیاد.فردا دارم میرم مسافرت.با دوستام.خیلی هیجان زیادی دارم.آخه عمرا فک نمیکردم مامانم اینا بذارن.با بدبختی راضیشون کردم.دو روزس ولی فک کنم ایشالا اگه مشکلی پیش نیاد خیلییییییییییی خوش بگذره.

داشتم فک میکردم چه مدت طولانییه هیچی ننوشتما!!!!!!!!!
چقد بی معرفت شدم

بالاخره کتابرو تموم کردم.فوق العاده بود.خیلی دوسش داشتم.مخصوصا اینکه موقعی خوندمش که اصلا شرایط روحی خوبی نداشتم ولی کلی آرومم کرد.من قبلنا اصلا کتاب نمی خوندم.شاید از اول زندگیم تا پارسال رو هم دوتا کتاب غیر درسیم نخونده بودم.ولی حالا خیلی خوشحالم که دارم شرو میکنم به خوندن.الانم دارم یه مجموعه داستان کوتاه می خونم.خیلی باحاله.خیلی زیاد.

وای بگم از ترم جدید که هنوز شرو نشده عین سگ همه استادا کار ریختن رو سرم.اصلا وقت سر خاروندن ندارم(آره جون عمم.یکی نیس بگه اگه به جای علافی هرروز تو دانشگاه بری بشینی درس بخونی وقت زیادم میاری).خلاصه اینکه سرمان خیلی شلوغ پلوغه.اینا مثلا بهانه بود برای دیر آپ کردنم

دیگه اینکه معدل ترم قبلم خوب شد.خوشحال شدم یه عالمه.

خدا امروز خیلی بهم حال داد.دستش درد نکنه.با اینکه اینهمه اذیتش میکنم بازم صدامو شنید و جوابمو داد.

الان رفته بودم کلی خرت و پرت واسه فردا خریدم.امیدوارم تو کولم جا بشه

دیگه اینکه الان حالم خوبه و خوشحالمو ملالی نیس جز دلتنگی برای نظرات شما و پاسخای طولانی خودم.امیدوارم بعد این مدت دوستای همیشگیم بلاگمو یادشون نرفته باشه.من که مرتب به همشون سر میزنم.

خیلی ذوق مرگم.برم وسایلمو آماده کنم.

راستی دلنوازانو خیلی دوس دارم.مخصوصا آهنگ تهشو.البته اون یکی اهنگشو که مال تبلیغش بودو بیشتر دوس دارم.

فعلا خدافظ.قول میدم دفه بعدی زوتر آپ کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ http://kalo.blogsky.com

اکه بهوای فعال باشی و زود بهزود آپ کنی بهم بگو که لینکت کنم چون از طرز نوشتنت خوشم میاد.بی آلایش مینویسی.

مرسی از تعریفت.بستگی به حال و هوام داره.بعضی وقتا زود زود آپ میکنم.البته معمولا.اگه لایق میدونی و دوس داری لینک کن.فقط یه چیزی همونجوری که دیدی من کسیو لینک نمی کنم.همینجوری الکی.به همون بی دلیلیی که وقتی میرم یه جا نظر میذارم آدرس بلاگمو نمی نویسم:دی

پیام چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://hayran.blogsky.com

سلام
وبلاگت خیلی پرت و دور افتاده هم نیست
این وبلاگ منه که کسی بهش سرنمی زنه

من اومدم سر زدم.چرا بابا پرت و دور افتادس.این نظراییم که دارم لطف چندتا دوسته که وقت میذارن دفترچه خاطرات آدم مودی ای مثل منو میخونن.همین.توام اگه خواستی میتونی به جمعشون اضافه شی.خوشحال میشم:)

زهرا پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ق.ظ

سلاااااااااااااام پانته آ جونم. خوفی گلک؟ خوش بحالت که میخوای بری مسافرت اونم چی با دوستات! امیدوارم اونقدر بهت خوش بگذره که همه تلخی هایی که این مدته درگیرشون بودی از یادت برن. بازم به معرفت تو که می نویسی من که الان خیلی وقته که چیزی ننوشتم. شاید امروز آپ کردم. البته شاید هااااااااا. تو سفر مواظب خودت باش. سربلند و شاد باشی.

سلامممممممممممممممم زهرا خانوم گل.مرسی خوبم.جات خالی رفتم.دروغ نمیگم که خیلیییییییییی خوش گذشت.ولی خوش گذشت.ولی نه اونقدی که می تونست خوش بگذره.من که تن تن سر میزنم ولی میبینم آپ نکردی.مرسی که اومدی.منم پیشت میام:*

متحرک پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ http://reynard.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدید.مطلب رو خوندید و نظر دادید.زیرش پاسخم رو خواهم نوشتم.سر بزنید

خواهش میکنم.مرسی.چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد