روووووووز دخترااااااااا

سلااااااااااااام.امروز روز دختره.فقط اومدم که این روزو به دخترایی که به این بلاگ سر میزنن بخصوص آتیش پاره جون و زهرای گل و شیمای عزیزم که خهلی (به قول خودش) دوسش دارم + خودم تبریک بگم.امیدوارم روز دختر بههمه و به خودم خوش بگذره.

همگی خوش باشییییییییییید

نظرات 12 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:24 ق.ظ http://armageddon.blogsky.com

دخترا چقد مامانی هستن
روز دختر دیگه چی صیغه ایه ؟
بعدشام تا پاش بیفته هم میگن مردا حق زنا رو میخورن
بابا چه حقی چه حقوقی مردا تو این دوره زمونه حق خودشون هم از گلوشون پایین نمیره

به جای تبریک گفتنته؟!
صیغه خوبیه.
حالا چرا منو میزنی؟من کی گفتم مردا حق زنارو خوردن؟چرا جو میدی بیخودی؟:دی
معلومه اصلا از گلوشون پایین نمیره بنده خداها.این زنان که ادعای مالکیت و قلدریشون میشه.حق با توئه.همه در اشتبان:دی ؛)

زهرا سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

روزت مبارک گلک. بوووووووووووووووووس :*

مرسی:*:*:*:*

احسان سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

روزت مبارک خانوم گل

مرسی آقا احسان گل:)

آتیش پاره پنج‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:57 ق.ظ

قربونت بچسبم عسیسم! روز تو ام مبارک! *: *:

ما بیشتر.مرسییییییییییییییی:*:*:*:*

[ بدون نام ] شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://in-rozha.blogsky.com

میگم....اینجا خونه ی پانته آ جونه منه؟؟؟آیا؟؟؟
درست اومدم یهنی؟؟؟

سلااااااااام.درست درست.زدی وسط هدف.ینی خود جنسه.
خوش اومدی شیما جونم:)

شیما سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://in-rozha.blogsky.com

هه
سلاملیکم
میگم من هر بار بخوام بیام اینجا باید کل بلاگ اسکای رو بریزم به هم هاااا...
خو این چه وضعشه...دهه!
یعنی روز دختر رو به من تبریک نگفتی؟؟؟ چطور تونستی؟؟؟
حالا من نیام اینجا معرفتت کو پس؟؟؟

بعدشم که...میگم دشمن زیاد داریاااا

سلاااااام:)
خوب حالا که لو رفتم دیگه آدرسمو مینویسم که موقع اومدن به بلاگم انقد خانوادم فش نخورن:دی
آخه من فک نمیکردم بلاگم بیای خوب:|ببخشید:)
....خوب رفتم درستش کردم.روز تو که کلا مبارکه شیما جونم:)
ااااا.چرا؟ینی انقد اوضا خرابه؟!؟!؟!:|

آتیش پاره شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ق.ظ

ای بابا پس کجایی ننه؟ رفتی گل بچینی؟! :دی *:

نه رفتم گلاب بیارم:دی
آره این هفته خیلی سرم شلوغ پلوغ بود(یکی ندونه فک میکنه تو این مملکت کاره ایم).تا آخر این هفته میام حتمنی:)

زهرا شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

سلام دوست جونی. پس کجایی گلک؟ دلم برات قد یه نخود یا شایدم ماش شده. زود بیا پیشم دیگه

سلام زهرا جون.همینجا .این گوشه موشه هام.منم برای همتون دلم تنگ شده.میام تا آخر هفته سر میزنم عزیزم:)

احسان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:39 ب.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com/


پانته آ پیدات نیست؟

خبریه؟

آره بابا.عین چی مشغولم.
من صد دفه اومدم تو بلاگت.برای تمام پستات نظر داشتم.ولی نمیدونم چرا کامپوترم میپکه.چه با فایر فاکس چه با IE با هرچی میام نمیذاره نظر واست بذارم:(

شیما سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ http://in-rozha.blogsky.com

پانته آ؟
غیبت؟؟؟؟ نداشتیما....
آخر ترم از نمره هات یه ۱۰-۲۰ نمره ای کم میکنما....
پاشو بیا بدو....

ااااااااااااااااااااااا.ببخشید.اومدم تندی:دی

محمد چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ

یه چیزایی نوشتم
اما
پاکشون کردم





































ای بابا!

خوشم میاد هیچیم نمینویسی enter رو میزنی که نظرت طولانی باشه.
اکی ما همینجوریشم قبول داریم.
مرسی اومدی.

دوست جون یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

موفق باشید روز دخترم مبارک

بااینکه خیلی وقته گذشته ولی مرسی:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد