چه عجب تو این بلاگ هم یه پست جدید گذاشته شد!

کجا؟! آره با توام کجا داری کنسل میکنی میری؟! نه بابا اشتباهی نیومدی.این وبلاگ همون دختر گشادس که چن ماهه آپ نکرده.فک کردی بازم میای میبینی همون پست قبلیس؟!هه هه...گول خوردی!

 خوب حالا بذار یه کم ادب خرج کنم سلام کنم.....سلااااااااااااام.بالاخره طلسم شیکست و من یه چیزایی نوشتم.دیگه بوی لجن و مرداب و باتلاق و هرچی که بوی فاضلاب میده داش از تو بلاگم بلند میشد!

اول یه خبر خوش لااقل واسه خودم اینکه دیگه کلا اون آدمه بودش که اسمش**** بود کلا تماااااااام.ینی دیگه کاملا شده واسم درحد بقیه.البته تریپ این دختر عقده ای بدبختا نه که تا یارو بهشون توجه نمیکنه اینام تریپ ورمیدارن که اه اه حالم دیگه ازش بهم میخوره و این صوبتا!نه.فقط دیگه یکنواخت شده.مثل بقیه.مثل همه اونایی که بودن بودن نبودنم خوب چیکارکنم نیستن!کلی بابت این حرکت به خودم تبریک میگم.اگه شمام تبریک میگین که دستتون درد نکنه.دیگه چیکار کنیم ما اینیم.به قول یه یارویی تو یه تئاتری چیکار کنیم دست من نبوده که مامانم منو همینجوری شکل جنیفر لوپز زایید دیگه!

دیگه اینکه کلی تو این مدت برا خودم ورزشکار وومن بودم(بر وزن همون sportwoman خودمون )!به صورت هم زمان سه تا رشته رو تو مسابقاتش شرکت کردم!بسکت و فوتسال و هندبال.دیگه به قول معروف ترکوندم.البته بماند که خودمم ترکیدم.چه از لحاظ جسمانی چه درسی!

گفتم درسی! یادم افتاد که بگم افت درسی پیدا کردم در حد لیگای ‍‍ژاپن و اونورا!ینی این ترم ری..م .

حالا در تلاشم که بیام تو خط.ایشالا که میام!

دیگه چی بگم؟!چی؟! ازمن میخوای خبر 30یا30 بدم.برو بابا من که هنوز نمیدونم جناح چپ و راس چیه 30یا30 م کجا بود.بذار همین چرت و پرتای خودمو بگم زندگیمو بکنم!مارو چه به این غلطا؟!

آخ جونمی فردا تولد دعوتم.اونم تو یه جمع جدید.بابا خسته شدم انقد با یه اکیپ خاص رفتم اینور اونور.تنوع بعضی وقتا لازم میشه.خیلی جالبه که دوتا تولد باهمه و من دوزار پول ته کیف بی صاحابم ندارم دوتا کوفت بخرم ببرم بدم به بنده خداها.ینی یه چی تو مایه های این مهمون کفتاریا فقط میخوام برم بخورم و بچاپم و برگردم خونه زندگیمو بکنم:دی

حالا بعدا دوجف جوراب میگیرم میندازم جلوشون!

دیگه چی بگم؟!فک میکردم بعد اینهمه مدت کلی زر دارم بزنم.

آها راستی یادم افتاد.یه یارو تو دانشگا زارت اومده ازم خواستگاری کرده(الان تو دلت میگی دختره عقده ای ندید بدید تا یکی اومده دهنشو وا کرده اونم احتمالا اشتباهی، پا شده اومده اینجا نوشته!ولی از اونجایی که من آدم رویی هستم گفتم بگم شمام در جریان باشین )آره داشتم میگفتم.یه آدمی که اگه من صفرم اون صدوهشتاده.ینی اصلا تو دوتا فاز مختلف.منم گفتم ینی بی ربط تر از ما دوتا تو این دانشگا پیدا نمیشه کرد.فک کن من! با یه آدمی که تو حرفاش هی از شعرای حافظ استفاده میکنه!خودم که تصور میکنم =)) میشم!

دیگه اینکه.یه خبر دیگم هس.ولی الان نمیگم.شایدم نگفتم.خوب بابا شایدم گفتم.حالا بذار شرایطونگا کنم ببینم چه فنتوریاس.اگه ردیف بود میگم.(عمرا!!!!)

فک کنم الان دیگه زدن دارم.خیلی دارم چرت میگم!

وای دیروز عین یه سگ دوییدم.تا من باشم دیگه مسئولیت چیزیو قبول نکنم.ینی دهنم به معنای واقعی صاف شد یه ماله ام روش.حالا جالبیش این بود که تهش آدمایی که اینکارو واسشون انجام دادم بعد اونهمه بدبختی اومدن یه سریاشون گفتن براچی اینکارو کردی؟!بیخود!برو دوباره همه چیو برگردون سر جای اولش.من فقط داشتم همینجوری -<نگاشون میکردم و به نسلای قبل و بعدشون فشای ناجور میدادم.فش خا......(چیه؟1منظورم خاک بر سرت بود!:دی)خلاصه که به غلط کردن افتادم!

فعلا دیگه حرفی برا گفتن ندارم.ایشالا ازاین به بعد زودتر بیام آپ کنم.

راستی یادم رفت بگم من دچار یه عالمه شک و شبهه و ازاین کوفت و زهرمارا درموردیه سری مسا=ئل دینی شدم.اگه کسی میتونه به سوالام جواب بده یا کسیو میشناسه که بتونه یا کتاب خاصی میشناسه معرفی کنه!ترجیحا کتابش ازاین کتاب مزخرفایی نباشه که بجای اینکه به سوال جواب بده هی از دین فقط تعریف میکنه!آخرشم هیچی!

همین دیگه.بسه دیگه!تن تن میام دیگه(عین دفه قبلی که گفتم تن تن آپ میکنم؛) )

فعلا با اجازه همگی....ما رفتیم.خدافظ!

نظرات 18 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:39 ق.ظ

به به پانته آ خانوم گل. چه عجب بالاخره که باد آمد و بوی عنبر و مشک و هوارتا بوی خوش برامون آورده. بابا اوووووووووو چقدر اتفاق واست افتاده هاااااا. ما که موندیم حیرون ولی زیاد نمیمونیم بعدش میریم. به هر حال خوشحالیم خیلی بسی زیاد که برگشتی و از همین جا از پشت همین تریبون بازگشت عارفانه ی شما رو به این ملتی که یه لنگ پا معطل تو وایساده بودند تبریک و تهنیت عرض میکنم امیدوارم که این شادی و خوشحالی همیشگی باشه.

ما رفتیم. تا دیدار مجدد. :)

سلااااام زهرا جونمی.بابا سرعت عمل ! آره دیگه بعد دو سه ماه نبودن اگه هیچ اتفاقی نمیفتاد که رسما باید از روزمرگی خودکشی میکردم:دی
مرسی از تبریک و تهنیتت.
حالا صندلی که بود میشستی.چرا یه لنگ پا؟؛)
مرسی از اومدنت.به امید دیدار مجدد در هر دو وبلاگ!
فعلا ...

احسان پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com/

الان ساعت ۷ بعد از ظهر ۵شنبه س
فکر کنم الان داری تو تولد قر می دی!!
اومدم ببینمت و بگم مرسی میای دختر خوب
تو از اولم دختر خوبی بودی

به سلام.
نه بابا گول خوردی توام که!
تولدش بیرون ناهار بود.بکس دانشگا بود.
معمولا دوستایی که تولدشون قریه دوستای دبیرستانن.
اینی که الان گفتی حس میکنم به قول معروف قر تو یه جاییم(به قول آتیش پاره ماتحتمون) خش شد!
تازه ناهارش و همه برنامه های بعدش تا ۴ تموم شد.
زیادم بهم خوش نگذشت
چون بجز صاب تولد زیاد با کسی خیلی قاطی نبودم.
الکیم ۱۱ تومن واسه کادو پیاده شدم.
اوج گندیو پی بردی؟!؟!؟:دی

مرسی از تاییدت که من از اولم دختر خوبی بودم
من همیشه میگم
کیه باور کنه
داری که جوابم از نظر تو کلی طولانی تر شد؟!!!؛)

آتیش پاره یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:07 ق.ظ

وای یعنی زنده ای آیا؟! :دی
نکنه روح پانته ا باشی آیا؟! :دی

ایناهاشم خودمم!!!
تق....تق....
دوتام زدم تو گوشت که ببینی بیداریو دروغ نمیگم.
نه روحه تو راهه.فعلا خودم هستم تا روحم برسه!:دی

محمد یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام و کوفت
عجب نامردی هستی تو باز(گوس پند)(تو پرانتز نوشتم دیده نشه
چیششششششش
این همه سر زدیم در هر شرایطی
حالا بعد 4-5 روز که آپ کرده نیومده بگه
خیلی بابا
ولی این پستو خوندم کلی خندیدم
خوب گشاد خانم!!! واقعا بلاگت داش بو گند میگرفت
اوه اوه
بابا خواستگار!
اون کچل معلوم نیس اون شعرا چیکارش کرده بودن که اومده بوده چنین خود زنی ای رو کرده
میبینم که اون بنده خدا رو خاک کردی
همراه فیتیله پیچ و ...
تعجبیم نداره خوب
دست حودت که نبوده
مامانت تو رو مثل ماری کروز زاییده!
بابا ورزشکار
مایکل جردن
فوتسال(خنده در حد ترکش)(همش زمین میخوردی)
هندبال(یه یه یه)
افت درسی که گفتی فهمیدم تازه داری به مقام دانشجویی میرسی
اهل 30یا30 ام که نیستی چه بهتر
منم دوس ندارم خودمو قاطی این حرفا کنم
مگه اینکه ...
اوه تولد
ایول
حال کردی دیگه
رفتی آخرشم جوراباتو دوختی و شستی و کادو دادی
گفتن این چرا بو میده و وصله شده
همونجا میگفتی واقعا نمیدونی یعنی!
مایلی سایروس و بریتنی تو کلیپ جدیدشون مثل همین جوراب با رنگ بنفش و گلای سبز پوشیده بودن
هیچی از دنیا بی خبرین!!!
ها ها
چی میخواستی بگی که حالا این همه خودتو کشتی و تهدید کردی که میگم و نمیگم و ...
بیکاری مسئولیتی که هیچکی ننداخته رو دوشت میگیری
همینجا بود که این نخود آش اختراع شد دیگه
فکر کردی از من چی مونده
ها؟!؟؟!
یه بچه رپی
مال آهنگه
آرشام
شک و شبهات خود را با ما در میان بگذارید
درجا میترکونیم مشکلاتتون رو
در هر زمینه ای
از چیز گرفته تا چیز
نه دقت نکردی
حتی تا چیز
نری تا تهش حالا
خوشم میاد ظرفیتت هیچ وقت تکمیل نیست
اما از یه چیزیت خوشم نمیاد
که اینقد نامردی
فعلا

کوفت تو دهنت:دی
سلام خوب چرا میزنی
من این چند روزه اصلا نت نیومدم.
خوب گفتم سال تا سال آپ نمیکنی این دو سه روزم آپ نکردی
چه میدونستم از شانس ما زارت آپ میکنی
بعدم میای طلبکار دم در وایمسی

آره بابا یارو داغونه ها!
منم گفتم
حتما کور بوده
وگرنه با وضعی که از خودم سراغ دارم نباید میومد جلو
بیخیال
بچگی کرده
بعدا که بفهمه چه غلطی کرده
خودش میاد میگه گ*ه خوردم!
نه خیرم
کلیم تو همه تیما شاخ بودم
به خودت بخند!
به این توپی و ورزشکاری!
خنده نداره که!
تولده به تف سگ نمی ارزید
رفتم تو یه جمعی که هیشکیو نمیشناختم دوساعت نشستم
۱۱ تومن واسه کادو پیاده شدم:(:(:(:(:(
اه اه
آخرشم زارت اومدم خونه
چرت بود کاملا
من دلم تولد با بزن بکوب میخواااااد
همون دیگه نگفتم تو خماریش بمونی
حالا قطعی نیس
اگه شد میگم
من مرض دارم
مامانمم همیشه میگه
بیخود مسئولیت قبول میکنم بعدم به غلط کردم میفتم
حقمه!!!!
نه بابا ما ظرفیت اتوبانیم
تموم نمیشه لامصب
حالا یه نظرو یه روز دیرتر گذاشتم نامرد شدم دیگه؟!؟!؟!
باشه.
اومدم الان
گریه نکن::دی
فعلا

محمد دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://shanc.blogsky.com

خوبه خودتم قبول داشتی چقد چرت نوشته بودی
اگه نه باید خود خدمت میرسیدیم!
نظر منو داشته باش
کی میخوای یاد بگیری
پر ملات تر بنویس
مثل همینه که تو جواب نظر نوشتی
حالا اشکاتو پاک کن
گند زدی به دستمال کاغذی!

از طرف من یکی بزن تو سر اون پسره ی خنگول
برای جبران این حرکت
برای اینکه وجدانت زیاد ناراحت نباشه از این کارت
به اعضای تیم فوتسال و هندبال و بسکت و کادر فنی و مربیان محترم بگو نفری یکی بزننت تا عدالت کاملا رعایت بشه
ما هم که عااااادل
۱۱ تومن برای همون جورابای بوگندو
سوراخ لایه ی اوزون انقد دوختنش هزینه نداره
بگو جر خورده بوده یه دفه دیگه!
ولی مسئولیت سختا رو همیشه قبول کن
جدی
حالا که به روش زارت اون دکمه رو زدی
مثلا انجمن علمی و مسئول غرفه و ...
اینجوری کلی چیز یاد میگیری
جدی
حالم میده
امتحان کن اگه باور نمیکنی
فیلم چی دیدی راستی دیگه؟!؟!
از اونایی که گفتم
اصلا تو عمرت فیلم دیدی
قلمراد!!!
ای حال میکنم با این قلمراد
رفیقمم شاکی شده بود این قلمراد چیه میگی
کی هست و ...
ها ها
راستی از یکی میپرسن مامانتو بیشتر دوس داری یا باباتو
میگه مامانتو
هاها
نخند
حالا میتوانید بخندید
با تشکر
هی تو
دارم میرم
آخر شب نمیدونم چرا قوه ی چرت گفتنم آخر کار میره بالا
فعلا

من یه چی میگم تو دس نگیر دیگه !!
تو باید بگی اختیار داری.
چرتو که من میگم

نه اینکه دوتا بذاری روش
بندازی جلوم:دی

باشه حتما.
بنده خدا واسم شعر گفته
روم نمیشه بزنمش
حالا فعلا بذار به کاراش ادامه بده
تا آخر سرش به سنگ بخوره!

حالا توام یه مسئول غرفه شدیا
دهن مارو صاف کردی
دیگه بهترین شغل و آینده شد مسئول غرفه ای!!!!

میترسم بری به بیلگیتس اینا بگی بیان مسئول غرفه شن
واسه آیندشون خوبه٬!!!

چه یهو هوا سرد شد
آهان تو جک یخ گفتی:دی

این چندروز تعطیلی میخوام فیلم ببینم
دوتا جدید گرفتم
بذار ببینم چیه
اگه قشنگ بود بت میگم
اون فیلمای تورو نیافتم ببینم

فعلا

آتیش پاره پنج‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

باز مرد!!! :دی

این دفه دیگه ترکیدم:دی

محمد شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ http://shanc

سلام
چیه
باز نفس کشیدن یادت رفته؟!؟!
چیکار میکنی
حتما مثل چی داری درس میخونی جبران کنی
مهم نیست
به درک
سر نزن اصلا
باشه
خیلی .....ی
فیلن

are.terekidam.emtehanam shuru shode.hichi baram nis.na hanuz dars nemikhunam.yekari pish umade dargire unam.vali ehtemalan az hafteye bad tu khate dars miram.Dg sar nemizanam ziad.kheili chiza dige behem hae gozashtaro nemide.az jomle weblog.nemidunam chera.shayad chon shima rafte.shayadam chon khodam kolli moshkelato badbakhtio darso kar rikhte saram.chashm sar mizanam.
bebakhshid fingilish shod.computere khodam pokide.iniyam ke bahash miyam font farsi nadare.amjburiye.khodet be koochik bozorgit bebakhsh
felan

زهرا یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ

ببینم تو فکر کردی یه پست جدید گذاشتی دیگه یعنی تموم؟؟؟؟ زود باش پست جدید بینوینس بینم. مگه ما مسخره ی توییم که هر هر دفعه میایم دس خالی برمیگردیم؟؟؟؟// هاااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟

شرمنده بابت چند خط بالایی این زهرائه عصبی بود من خودم آرومش می کنم تو غمت نباشه :)

بابا بنویس پست جدیده رو دلمون پوسید.

salam zahra jan.rastesh computeram pokide emkanate type farc nadaram.badesham kolli kar rikhte saram.fasle emtehanam ke has.badesham ku halo hosele??!?!?!1
hala to un zahra asabaniyaro arum kon man ghol midam delo damagh dar ke shodam zudi poste jadid bezaram;)1

محمد چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ

آپ کرده بودم
گفتم شاید بخوای بنگریش!

salam.ziad blog sar nemizzanam.vali chashm umadam.chand vaghte tu khodamam va3 hamin ziad peydam ni!!!1

شیما یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://in-rozha.blogsky.com

خوشحالم که اومدی و نوشتی و اینجورم که معلومه اوضاع رو به راهه...همیشه شاد باشی عزیز دلم

manam khochhalam ke to umadi.ru berah ke nis.vali mishe ishalla.toam hamishe shad bashi shima juni:)1

زهرا دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:39 ق.ظ

آی خانمی که سرت شلوغه. بیخودی سرتو این ور و اون ور نچرخون با خود خودتم. دلمون تنگ شده بابا کجایی پس؟؟؟؟؟

امتحانات خوبی داشته باشی. :))

midunam ke kheili goshad shodamo sar nemizanam.sharmande.halo hosele nadaram chand vaghte.bezar az lakam biam birun unvaght miyam blogskyo miterekunam:D

محمد سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
چند وقت نبودم
کامپیوترم ترکیده بود
میبینم که امتحانا رو داری گند میزنی
افتادی به نذر و نیاز
من که لامسب این ترم اصلا فرجه ندارم
یکی یکشنبه
اون یکی ۲شنبه
اما دوشنبه ی هفته ی بعدی!!!
هاها
خیلی حال میده
خوب دیگه
فعلا

emruz avalin emtehanam bud!!!omidvaram pas sham:(
che ruze badiye emruz:(
ahhhhhhhhh

احسان سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:56 ب.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com/

پانته آ تو کجایی معلومه؟
نگرانتم خانوم گل

زهرای برف و بارون پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:24 ب.ظ

سلام پانی
خیلی دلم برات تنگ شده. امیدوارم که خوب باشی
تا دیدار بعدی.

شیما دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ http://in-rozha.blogsky.com

فقط سالی یه بار پست میزاری دیگه بعله؟؟؟
دهه!

آتیش پاره سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ق.ظ

دوباره مردی آیا؟! :دی

محمد دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:18 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
کجایی آبجی؟
آپ کردم
تنگ شد دلمون بابا
خسته ستم اما سر زدم
بخاطر این که رفیقمون بودی حالا
بیا بیرون از لاکت

محمد دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://shanc.blogsky.com

سلام
میبینم که حالی به وبلاگت ندادی
!؟؟!؟!
به خودت حال داده باشی ما قبول دارین گرچند
من که به شدت وبلاگمو خوشگل نموده ام

باید بیای و ببینی
میگم چون استفاده میکنم ازش
میبینم چند وقت به چند وقت
اقلا خودم حال کنم با قیافش

جوابتیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد