تابستونم رفت.........

امروز خونه موندم.هیچ جایی نرفتم.چقد تنهایی کسل کنندس.الان میرم میشینم فیلم نگا می کنم.اااااااااااه تا شنبه هیچ کاری ندارم که بکنم.میخوام یه گوری برم.ولی فک کنم خونه نشین بمونم.انقد این چند روزه بیرون رفتم که مامانم کلی شاکیهفک کنم واسه همینه بد عادت شدم.هی میخوام برم بیرون.

ایول که تابستونم تموم شدو ما هیچ جایی نرفتیم.دریغ از حتی یه تهران گردی.حالا شهرای دیگه رفتن بخوره تو سرمون.ولی اینو می دونم که این تابستون بهترین تابستون عمرم بود.روزای خوب این تابستونو هیچ وقت فراموش نمی کنم.بهترین لحظه هایی که گذشت . امیدوارم همیشه بازم باشه.

سعی میکنم هیچ وقت خاطراتشو فراموش نکنم.

خداحافظ بهترین تابستون زندگی من.دلم برات از الان تنگ شده

نظرات 10 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://kumail.blogsky.com

جالبه.
موفق باشید.

مرسی.شماهم همینطور:)

زهرا پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ق.ظ

پاییز هم اومد. اومدنش مبارک باشه. امیدوارم پاییزت هم مثل تابستونت خوب و عالی باشه. می بوسمت دختر خوب :*

آره اومد.مرسی.برای توامامیدوارم عالی باشه عزیزم.منم هزارتا:*:*:*:*:*:*:*.........تا هزار.

محمد پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام بی جنبه!
من که رو حساب شوخی گفتم.مامانم همیشه بهم میگه قبل اینکه با ملت شوخی کنی اول ببین جنبشون چقده ولی من هیچوقت گوش نمیدم.اینم نتیجش!!
این عین جمله خودته بی جنبه.
اون کلمه سست عنصر رو تازه یاد گرفته بودم ....خل.
منم تاحالا پائولو نخوندم و هیچ وقتم نمیخوام بخونم بخاطر مد بودنش!
به جاش رفتم از اسپنسر جانسون کتاب خریدم بخونم.
تاحالا لای کتاب غیر درسی باز نکرده بودم
ولی این میشه دومیش
مسافرت بودم
مشهد و نیشابور و ...
خیلی حال داد
واسه همین نتونستم بیام نت
راستی اون رتبه و کنکور و ... بود!
قبول نشدم
چون یه روزانه ی دولتی رو زدم ولی اصلا و ابدا ناراحت نیستم
تکمیل ظرفیتم هست حالا اونم نشد سال بعد تک رقمی رو شاخشه!
بابا پی ای اس
باهات آنگولا رو میگیرم میبرمت!!
این جمله قصار و به همون شاخای کلاستون بگی آب شدن!!!
هه هه
حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت تابستون میرفت
پارک ملت سوار اون یاروهه که شده بودم با پسر عموم
اینقد ترسیده بود بنده خدا که نگو
من همش الکی از اون جیغای دهترونه میزدم اون جلوییا کلی حال میکردن وقتیم اومدیم پایین همه داشتن نگاه میکردن میخندیدن میگفتن آره این بود(جیغ)
ولی واقعیتش فکر نکنم تا ۱ ماه احتیاج باشه از تیغی چیزی استفاده کنم! از بس باحال بود
بیشتر از این میترسیدم چون گارانتی نیست تو ایران میفتادیم میمردیم آخرشم میگفتن اینا قبلا کافر بودن اینجوری شده یا حالا هر چی
اما دستگاهشون سالم بوده!!

ولی خیلی نامردی که تا الان نیومدی سر بزنی به وبلاگم
واقعا خاک عالم
مارو باش


یعنی ته رو خودتی.اصلا سست عنصرش ناراحتی نداشت که.از کج فهمی خودت بود که فک میکردی واسه خاطر اون امتحانمو خراب کردمD:
لااقل یکم فک میکردی یه ابتکاری میزدی جملهخودمو تحویلم نمیدادی؛) (ببین چقد دارم از اسمایلی استفاده میکنما.یعنی لحنم شوخیه بی جنبهD:)
منم دقیقا واسه مد بودنش نمی خوندم.ولی الان تصمیم گرفتم که بخونم.خیلی باحال احساسات آدمارو رو کاغذ میاره.
ااااااااااا.ایشالا تکمیل ظرفیت یه فرجی بشه.ایول اعتماد بنفست.من همیشه میگم اعتماد بنفس بیشتر از درس خوندن تاثیر داره.مطمئن باش که تک رقمی میاری.
آنگولا نگفتم.گفتم اسرائیلD:حالا چرا انقد خودتو اذیت میکنی بگو پس چرا میگی پی ای اس!!!!:0
ااااااا.نکنه از اون آدمایی بودی که ما مسخرشون میکردیم میگفتیم مشکل خانوادگی دارن میخوان جلب توجه کنن؛)(شوخی بودا.بی جنبه)
آره مثل هواپیماهاشونه.مشکل همیشه از ملته وگرنه دم و دستگاهای ایران حرف نداره!!!!
راس میگی این یه تیکرو.راستش یادم رفت.شرمندم:|

محمد پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

هی
سلام قلمراد
چه حالی میده این کلمه قلمراد
الان دارم از خنده زیر پوستی خفه میشم
اونم با نواهای سنتی
نه ولی خیلی حال میده جیغ که میکشی اونم از جیغای نوع شما
اونم واسه مسخره بازی
تازه از خودتونم بهتر
اگه نه انقد بدم میاد از کسایی که میخوان به قول خودت جلب توجه کنن!

خدا کنه به اون یاروهه که هست اس ام اس ندی زیاد
که خودتو ضایع کنی

یا حالا هر چی که بفهمه خنگولش شدی!
اگه نه خیلی راحت میتونه ازت سوئ استفاده کنه
یا خودشم نه حالا هرکی
اوگی؟!؟!
جدی میگما
این بین پسرا هست
تو که از این اهداف شوم خبر نداری
نه که بدبین باشی
فقط یه کم زرنگ تر
همین

فیلم Eye رو ببین
وقتی اون پسره با رفیقاش اون دختر ژاپنیو رو که از پسره خوشش میومده اذیت میکنن!
یه جوری که پسره فکر میکرده این مریضه میخواد اذیت کنه
با اینکه دختره خوب بوده بنده خدا!
اصلا شاعر میگه لالالا لالای لالای
لای لای لای لای
دید دید دید دییدددید
آهنگ قر داره این قسمتش
دانشگاهها داره شروع میشه
پیشنهادایی به ما رسیده از الان که میخوان با من تو یه گروه باشن
حالا کیا
هه
وووووووووووووووووووووووووووو
اوکی
بیخیال

از شنبه قصد کارهایی دارم
مسافرت کلی حال داد
تو مسافرتمم ورزش میکردم
فیلم yes man رو ببین
اما دقت کن که کجاها بله بگی
به کیا
جامعمون چون خیلی فرق میکنه میگم
اما ببینی خوبه

فیلم taken رو هم ببین
اینا فیلمای خوبینا
یه چیز تو مایه های گلچین
برو صفا کن
خداییش کی میاد این همه بهت سر بزنه
کی اینقد نظر میذاره
کی اینقد ....
ای بابا

قلمراد دیگه چه خریه؟یعنی چی؟
تلاشمو میکنم.یه چنددفه احساس کردم سوتی دادم.ولی بعدش جم و جورش کردم.نمیدونم چیکار کنم.خیلی باهام خوب شده.خیلی.البتهمن سعی میکنم برداشت خاصی نکنم.چون حوصله بعدشو ندارم اگه برداشتم اشتباه باشه.
اس ام اسم زیاد نمیدم.درحد کارای ضروری.میگم که فقط یکی دوبار سوتی دادم که امیدوارم تونسته باشم ماس مالیش کرده باشم.خیلی خودمو تابلو نکردم.ولی یه بنده خدایی رو دیدم که خیلی خودشوتابلو کرده.اونو دیدم فهمیدم خیلی نرمالم.
فک کنم دوتا از این سه تارو دیدم.
خوبه که کمکم میکنی.فقط یه چیزایی رو یهسری رفتارارو بعض وقتا نمی فهمم.حالا بعدا میام ازت کمک میگیرم که سوتی موتی ندم.
مرسی که با جنبه بودی و بازم سر زدی.
ای بابا...
کیه که قدر بدونه!!!!!

محمد جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:30 ق.ظ

بابا انقد سرعت اینترنت پایینه که بخوام جواب بدم اینترنت تموم میشه
تازه ۲ تا آهنگم میذارم واسه دانلود که دیگه هیچی
ولی هر چی آهنگ بخوای دارم
قلمراد و نمیشناسی واقعا؟!؟!
قلمراد مظفر زرگنده
کارای مهران مدیریه بابا!!
خوب شدن اونجوری نیس که
از خداشه
باور کن
البته بستگی به روحیات (قیافت و کاراتم) داره

جدا
ولی من چون با همه خوب بودم
از دیده ی احترام
البته با چشم خواهری
جوری که اصلا نتونن هیچ فکری کنن خانما
جز دوستای خودم
که فکر میکردن مخ همشونو زدم مثلا
اما
اصلا حال نمیکردم بخوام با همشون تریپی بریزم
از یه جدیدی فقط خوشم اومد
که حالا بیخیال
اما
میفهمیدم دیگه
خنگ که نبودم
که اونا هم از کارای من بعضی موقع ها برداشتای اشتباه میکردن
که خوب البته خودمم درستش میکردم حالا هر جوری بود
اوگی؟؟!؟!

خوب منم با dial up ام ولی ببین چه توپ جواب میدم.دلیل نشد که!!!
کجاش میگفت قلمراد اصلا یادم نیس:|
تو مگه دیدی که میگی اونجوری نیس که.شاید اونجوری باشه کهD:
میدونی یه چیزی از بدو تولد منو حیرت زده کرده.اونم اعتماد بنفس پسراس.حالا خوبه من دورو برم میبینم چه جوری دنبال دخترا میدوان ولی بازم همش میخوان بگن دخترا دنبالشونن.من هیچ کدومو قبول ندارم.بنظرم هردوتا دنبال همن.
گرفتم تا تهش.حللللللللللله!

آتیش پاره شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

واسه منم بهترین تابستون بود! :دی همینجوری زرتو زرت خاطره ها زنده میشد!! :دی *:

کاش هیچوقت تموم نمیشد.حیف که زمان به حرف آدما گوش نمیده!!!!!!ایشالا همیشه واست خوب باشه:)

محمد شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ب.ظ

سللللام
امروز حال داد
اما آخر شب نه زیاد
دانشکده رفتیم سرکی زدیم
اولین کسی که دیدم خودش بود
روبروم بود
بغض تو گلوم بود
...
بابا آهنگ رضا صادقیه
اگه نه پوووووووفففففففففف
قلمراد
هه هه
آره دیگه
دخترا پایه میشن که پسرا میرن پیشون
حالا جدا از بعضی کنه ها که شاید موفقن بشن
رفتم خون دادم چون دلم درد گرفته بود ۱ روز
سرم گیج رفت
دکتره گفت خون ندی بهتره ها
کو گوش شنوا
خونمو نصفه گرفتن گفتن فاییده نداره دیگه!
۱ آب معدنی گرفتم از اون بزرگا
همشو تموم کردم
دکتر گفت مایعات بخور خوب
شکمم ۵ سانت اومده بود جلو
ولی
بدیش این بود که همش مجبور بودم برم اتاق ۱*۱
یه سری برنامه در سر دارم
اینا رو دارم به تو میگم
هه هه
خوب دیگه
به دنبالت میام بیا هفت تیر
مانتو تو بگیر
وای وای عاشقتم
...................
با ماشین پرش
با ۲ تا اسکورت
..............
ترانه های مبتذل دیگه
دست خودم نیس
یه شعری هست که میگه
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شد
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم
ربطی نداره؟!؟!!؟؟؟!؟!؟!!!؟!؟!؟!
خدا فس

سلام.اصلا بمن حال نداد.اولین روز دانشگاه مساوی شد با بدترین روز عمرم.خیلی گند بودم.میخوام یه مدت گم و گورشم.گوشیمو خاموش کنم.تو جم نباشم.امروز خیلی بد بود خیلی.اصلا قابل گفتن نیس.حالم خیلی بده.تورو خدا بهم سر بزن.خیلی احتیاج دارم یکی باهام حرف بزنه.دارم داغون میشم.

محمد شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ب.ظ

آدم نیستی اگه کم بیاری.
تو اگه میدونستی چه قدرتی داری
به همین راحتی سرتو نمیذاشتی رو بالش و بخوابی
حالا از لوس بازیاش بگذریم

در مورد اون موضوع که گفتم اینجوری راحتترم.مرسی بخاطر اینکه میخوای کمکم کنی.
عمرا کم نمیارم.خداروشکر هنوز یه جو غرورو دارم.
فعلا که داره میگذره.ماهم مجبوریم بگذرونیم:|

زهرا یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ

سلام گلک
نیستی خانمی. به ما سر نمیزنی. نکنه بازم حالت خوش نیست؟؟؟؟؟ بابا با معرفت دلم برات تنگ شده !!!!! به هر حال سربلند و شاد باشی گلی خانم :)))))))))

سلام.بابا هردفه نت میام سر میزنم.آپ نکرده بودی.وگرنه مگه میشه نظر نذارم.

م یکشنبه 5 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ

من دیگه راحت نیستم
حوصلم تموم شد
آدرسو که بلدی
به سلامت

من که اصلا حوصله ندارم.خدافظ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد