برگشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمD:

سلام به همگی.من برگشتم با یه عالمه حس خوب.با یه عالمه خوشحالی.با یه عالمه روحیه.چقد این چند روزه عالی بود واسم.میدونم که منو میزنین اینو بگم ولی فک کنم چون روابطم دوباره با **** خوب شده انقد سرخوشم.کلا میخوام بگم توپم.البته این سری آدم شدما.دیگه فقط باهاش مثل یه دوست خوب برخورد میکنم.سعی کاملمو کردم که یه موقه دوباره هوایی نشم.دوباره یه چی اون پشت مشتا قلقلکم نده.خلاصه کلی واسه خودم خانوم شدم دیگه

وای که امروز چه حالی داد.چقد خوش گذشه.با بکس افطاری رفتیم بیرون.خیلی حال داد.میدونی من یه زمانی فک میکردم خیلی سخته اگه کسی بتونه یه کاری بکنه بهم خوش بگذره.یعنی با هیچ اکیپو آدم خاصی اونجوری که میخواستم بهم خوش نمیگذشت.یا اگرم میگذشت فقط یکی دوبار بود.اکیپ دخترونه های مدرسه ای رو که کلا بیخیال.و حتی اکیپ دخترونه های دانشگاه.میدونی تو دانشگاه یه دوست دارم که به اصطلاح امروزیا رفیق فابمه.خیلی دوست داشتنی و نازه.ولی خوب کلا اینکه آدم با یکی خوش بگذره زمین تا اسمون با اینکه آدم با یکی فقط دوست حتی ازنوع فابش باشه فرق میکنه.

داشتم میگفتم.فک میکردم خیلی سخته.ولی به جرئت میتونم بگم با این اکیپ خودمون که میرم بیرون هردفه بهم خوش میگذره.خیلی زیاد.یعنی در حد ذوق مرگو اینا.کلا که الان خوشحالم در حد یوونتوس.راستی تو پرانتز چه حالی داد این یوونتوس پریشب.شیرهههههههههههههه.

من چه شادم.فردا باید کله سحر برم بیرون یعنی بعد اذان باید آماده شم که را بیفتم.بعد الان مثل گاو اینجا نشستم دارم چرت تایپ میکنم.

فقط میخواستم خبر سلامتی و خرکیفیمو به اطلاع برسونم.فعلا با اجازه ما بریم کپش(مصدر کپیدن خودمون).

راستی داشت یادم میرفت.مرسی از همه نظراتتون و همه حرفای قشنگی که بهم زدین.خیلی بهم روحیه داد.حس میکنم تنها نیستم و یه عالمه دوست خوب دارم دورم.دوستایی که نشناخته هوامو دارنمرسییییییییییییییییییییی

نظرات 9 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:32 ق.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


سلام پانته آ

خوبی؟

خیلی لطف کردی اومدی

خوشحالم کردی

تو هم واسه خودت یه پا دیوونه ایا!!!

بازم پیش من بیا

خوشحالم می کنی

دیوونه تکیه کلاممه

یه وقت ناراحت نشیا!!

وقتی به کسی می گم دیوونه که باهاش راحت باشم

راستی دیوونه!

دوسه بار که نوشتی آدرس وبلاگتو ، دیگه حرف اولشو بزنی

کلش میاد

کافیه روش کلیک کنی

فکر کنم اگه حالت خوب نبود همون اسمتم نمی نوشتی

سبز باشی و موفق و خوشبخت

سلام.نه بابا ناراحت چیه؟هرجور دوس داری بگو.امین آبادی، اسکل یا هرچیز دیگه ایم که راحت بودی مانعی نداره ؛)
میدونم.کلا نمیدونم چرا از نوشتن اسم وبلاگ خوشم نمیاد.کلا دوس ندارم واسش تبلیغات کنم.هرکی سر راش بخوره و بیاد یه نگاهی بندازه بره واسم کافیه.خیلی مطلبام آش دهن سوزی نیس که را بیفتم واسش جار بزنمو تبلیغات کنم.انقد توپ می نویسی که بازم حتما بهت سر میزنم.
مرسی که اومدی.توام همون سبزو آبی و هرچی که دوس داری باشی.

م چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ق.ظ

سلام
چه خوب که بهتر شده اوضات
ایشالا همینجوری بمونه
کجا میخوای بری مگه؟!؟!
بعد چند وقتی که خونه نبودم و یهو اومدم خونه
خونه واسم بهتر شده
ناتمام
دیگه حسش نیس

سلام.خودمم امیدوارم.
میخواستم برم انتخاب واحد.
بالاخره زوری یه چندتا واحد گرفتم.
هر وقت حسش بود بیا تمامش کن.اصلا بهت نمیاد پستای کوتاه بذاری.

زهرا چهارشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ق.ظ

پانته آ ی گل سلام. خوفی گلی خانم؟ نمیدونی چقدر خوشحال شدم که می بینم دوباره با همون شیطنت مخصوص خودت می نویسی. چقدر خوبه که حالت خوب شده. مراقب خودت باش گل گلی!!!!!

سلاااااااااااااااااام.عالیم فک کنم.منم خوشحالم که یه دوست خوب مثل تو دارم عزیزم.توام مراقب خودت باش زهرا خانوم مهربون.

م پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام
نمیدونم چرا دیگه حوصله این دنیای مجازیو ندارم
یه جوری انگار همش دروغه
یه سری آدمای خیالی
اصلا دیگه حال نمیکنم اینجوری
واسه همین به قول خودت پستام کوچیک شده
بیشتر ترجیح میدم با یکی از نزدیک صحبت کنم
مطمئنم تا ۲۰ روز دیگه یعنی سر ۲۰ روز دیگه که برم دانشگاه نمیذارم اینجوری بمونه وضعیت
به نظر من توام باید کنار بذاری این شخصیتای خیالی رو
مثل من و ....
آدم تو اجتماع و با هر کسی صحبت کردن و برخورد داشتن پیشرفت میکنه
با حرفایی که از دهنش میاد بیرون
نه اونایی که تایپ میکنه
البته تا وقتی که مثل ما لال نباشه
یه کمم قاطی کردم اما فکر نکنم تو درست نوشتنم تو اصل مطلب تاثیر گذاشته باشه











خوب دیگه
این قسمت سفید یه سری چیزاس که هنوز اونقد جرات نکردم به توام بگم
جرات که چه عرض کنم
................
بیخیال
حریم خلاصه

اول بگم که پستو سوتی دادم منظورم نظرای کوتاه بودD:
بعدش منم با شخصیتای مجازی اینجا کاری ندارم.فقط از نظراتشون استفاده میکنم.شاید دلیل اینکه اومدم اینجا نوشتم بی اعتمادی ایه که از آدمای دورو برم دیدم.اون باعث شده که اینجا بیام خیلی بی نام ونشون حرفامو بزنم تا لااقل ترسی از گفتن حرفام نداشته باشم.فقط برای اینه که دوس داشتم نظر بقیه رو راجبه این چیزای دورو برم بدونم ولی خوب دورم کسی نیس که به عنوان یه دوست بتونم بهش اعتماد کنم.برای همین فعلا برام بهترین گزینس.البته خواهرم هست.ولی میخوام یه آدم بی طرف بدون مراعات حالم نظرشو بهم بگه.
مهم نیس که جرات گفتن خیلی چیزارو نداری.منم با این قضیه آدمای مجازیت موافقم.شاید برا همینه که خیلی یاهو مسنجرمو استفاده نمی کنم.چون خیلی بیخوده.ولی تو وبلاگ فک کنم قضیش فرق کنه.چون فقط یه جایی برای تبادل نظره نه چیز دیگه ای.
اه اه حالم بهم خورد از این مدل حرف زدنم.انقد بدم میاد فلسفیو باکلاس حرف بزنم.خیلی رو اعصابه.با چرت گفتن بیشتر حال میکنم.
هرجور که راحتی.اگه دیگه نیومدیم میل خودته.مرسی از نظراتی(نه پست؛)) که تاحالا واسم گذاشتی.چون یه پسر این حرفارو بهم میزد نه یه دختر خیلی به دردم خورد.

احسان پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ق.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


مصیبت!!

یه بارم شده واسه من آدرس بنویس انقدر نیام تو وبلاگ زهرا پیدات کنم

دیوانه!!

الحق که دیوونه ای!!!

تبلیغ چیه؟

اهمیتی به این حرفا نده

باشه دیوونه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

با اینکه دوس ندارم ملتو به خوندن یه سری حرفای بی سرو ته به بلاگم دعوت کنم ولی چشم می نویسم.
راستش چون تاحالا ننوشتم آدرسم یادم نیس.باید برم نیگا کنمD:

آتیش پاره پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ

به به بازگشتتو گرامی میداریم! :دی *:
با اون بخش رفیق فابو خوش گذشتن در حد جام ملتهای آسیا موافقم!! :دی *:
ایشالا همیشه بخندی ننه! *:

مرسیییییییییییییییییی.
یعنی فقط یکم موافقی؟!آخه جام ملتهای آسیا دیگه انقد تیمای ضایعی از جمله ایران!!!! که از بحرین ۳تا گل میخورن توشن دیگه درحد فش و این حرفاس.
مرسی توام همینطور مامان بزرگ:دی

م جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

راستی ایول یووووونتووووس
باز اومده رو فرم
قبلا حالش گرفته شد سقوط کرد
اما دل پیرو و ندود و بوفن و ... نرفتن
کلیا رفته بودن ولی
پست یا نظر فرقی ندارن اصلا بگو یونتوس
مهم نیته
خوب منتظرم!

میدونم چی میگی.کاملا استدلالت منطقیه.رو خودمم انقد حساب حماقت باز نمیکنم که ازاین فکرا کنم.درکل مرسی.ولی من اینجوری راحت ترم.
ایول که یوونتوسیی.من بعد مدتها فوتبال ندیدن بازی یوونتوس رمو که دیدم از هیجان گرخیدم.خیلی خیلی شییییییییییره یوونتوس.

احسان جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://crosslessbridge1985.blogsky.com


سلام مصیبت!

تو بعد از آتیش پاره دومین کسی هستی که بهش می گم

مصیبت

لطف کردی اومدی عزیز دلم

صفا اوووردی

این چی چیه آووردی؟!

گندشو بالا اوووردی!!

آبروی مارو بردی!!!

واقعا منت سر من گذاشتی آدرستو نوشتی

من نمی دونم با چه زبونی ازت تشکر کنم

خیلی خوشحالم کردی اومدی

وبلاگ من همیشه منتظره تا بیای و ردپاتو رو تنش حک کنی

سبز باشی و موفق و خوشبخت

مواظب خودت باش

سلام.دیگه وسعمون همین قد بود.شرمنده.الان جا داره شعر دست شما درد نکنه چرا زحمت کشیدی چرا ویلا ندادی کنار دریا ندادی رم بخونی.
دیگه با هر زبونی که میتونی.من به ۲۵ زبون زنده دنیا مسلطم.حالا خودت باهرکدوم که خواستی تشکر کن؛)
تو پست بذار نامرده هرکی تن تن نیاد.
توام آبی و موفق باشیP:

م شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

.......

جدی میگی؟!!!!!!
بابا این نیس که.من که میگم ............... یا حتی ....
ولی ازاین به بعد نظراتو کوتاهتر بذار.چون نه من چش خوندن نظرای چند صفحه ای رو دارم نه فک کنمتو دست نوشتنشو.این یه بارم فک کنم دادی تایپیست.
خوب بابا خودم فهمیدم دارم چرت میگم.مرسی که سر زدی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد