روز بی نظییییییییییر ۲

وای امروزم یه روز عالی دیگه بود.باز با بکس خودمون رفتیم بیرون.کلی خوش گذشت.با اینکه امروز احساس میکنم متوجه این موضوع شدم که **** هیچ احساس و نظر خاصی بهم نداره و صرفا به عنوان یه دوست مثل بقیه دوستاش بهم نگاه میکنه ولی اصلا ناراحت نیستم.خیلیم خوشحالم.لااقل از اون بلاتکلیفی ذهنی دراومدم.تازه فهمیدم که احساس خودمم دوس داشتن نیس.فقط همون احساس معمولی اینکه دوس دارم منو دوست خودش بدونه و اینکه لحظه هامو با اون بگذرونم.ولی اصلا فکرنمیکنم این حس حس دوس داشتن باشه.

در کل که روز خیلی توپی بود.کلی الان حالم خوبه.احساس رضایت خوبی دارم.و منتظر فردام.عروسی داریم آخه.وای که چقد ذوق زدم.امیدوارم این روزای مثل امروز مدام تکرار شن.خیلی خوبم.نمیدونم چرا ولی خیلی خوشحالم.چون حی میکنم **** منو لااقل مثل یه دوست معمولی خودش میدونه و منم همین احساس مشابهو دارم.خ.به که هنوز حس دوس داشتنو تجربه نکردم.چون با روحیه ای که از خودم سراغ دارم میدونم که جنبشو ندارم.

دیگه همین دیگه.نمیدونم چه جوری دیگه بگم که

بابا من خیلی خوشحالاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://ghare-B-kasi.blogsky.com

تو لیاقتشو داری. لیاقت داشتن حس خوب٬ دوستان خوب٬ لحظه های خوب. فقط کافیه که خودتو دست کم نگیری. برات آرزوی بهترین ها رو دارم دختر خوب.

مرسی عزیزم:*
منم برای تو آرزوی بهترین روزها رو دارم.و اینکه به چیزایی که میخوای برسی دوست با احساس من:)

سعید چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.asremovafaghiyat.blogsky.com

سلام دوست عزیز. من اولین باری که میام.
وبت قشنگه خاطراتت رو قشنگمی نویسی.
ممنون می شم سر بزنی و نظرترو بگی

مرسی لطف داری.چشات قشنگ میبینه.

م چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام
این پسره که میگی مثل دوست عادی و معمولیه
منم همینجوریم با همه
یعنی فقط از جنبه احترام با همه خوبم واسه همین بعضیا بعضی موقع یه فکرایی میکردن
که مثلا اینو میخوام یا اونو
حتی بعضی دوستای خودم
ولی من اصلا بی نیت با همه خوب رفتار میکردم
تا اینجا که ۲ سال از دانشگاه رفتنم میگذره
بهترین روزا رو تو زندگیم تجربه کردم
یه شخصیت خیلی خوب از خودم تونستم درست کنم
که همیشه خوشحاله و انگار که هیچ غمی نداره
یه روز که ناراحت رفته بودم دانشگاه همین که پام رسید به دانشگاه و بچه ها رو دیدم اصلا یهو خوب شدم!!!!
خیلی از این لحاظ از خودم راضیم
اگه قرار باشه همه روزای زندگیت اینجوری که میگی خوب باشه دیگه واست عادی میشه
ویتامین این روزا تو کم بودنشونه که قدرشونو بدونی
مثل بابا مامانو خانواده ای که داریم و از بس بهمون نزدیکن شاید نبینیمشون!
آره
اینجوریه
خدا شکرت که سالمم
بقیش بیخیال
فقط باید حواسم به خودمو کسایی که میشناسم باشه و خوب باشم
فعلا(یه جوری که خودت بشنوی((در گوشی)))

م پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام
هنوز نیومدی
انقد سریع عادت میکنم من به هر چی که !!
الان خوابی حتما

تو نظر اولیت تهش نوشتی که در گوشی.نفهمیدم منظورتو.ولی گفتم شاید خصوصیه واسه همین تاییدش نکردم.
همین جا جواب اونم میدم.
منم مطمئنم که هیچ منظوری نداره.چون منم ندارم.من فقط دوس دارم که باهم دوتا دوست معمولی باشیم.دوتا دوست دانشگاهی مثل همه.تاحالا نشده بخوای با یه پسر دوست شی؟!من خیلی شده از اخلاق یه دختر خوشم بیادو بخوام که باهاش دوست باشم.اینم مثل هموناس.
این اخلاق خیلی خوبه.منم تقریبا سعی میکنم اینجوری باشم.و فقط شاید تعداد روزای بدم تو دانشگا بیشتر از انگشتای دست نشه.و این اخلاقو در مورد خودم و بقیه ای که اینجوری باشن خیلی دوس دارم.
این چند روزه عروسی بودم.برا همین نشد سر بزنم.خوشحالم که یه خواننده پای ثابت مثل تو نوشته هامو میخونه:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد