کجای کارم نمیدونم....

شده بعضی وقتا ندونی خوبی یا بدی.مثل این کره خرایی که هنوز را رفتن بلد نیستن چاردستوپا افتاده باشی تو گل ندونستن.ندونی چه مرگته؟اصلا مرگت هست یا نه؟ندونی خوبی یا  بدی.اگه خوبی دلیل خوب بودنو ندونی.اگه بدی دلیل اونم ندونی.حالت یه لنگ پا.ندونی چیزایی که دورت میبینی نشونه چیه.باید ازشون خوشحال شی یا ناراحت.حس خودتو در مورد آدما ندونی و حس اونارو درمورد خودت.فقط الکی صبو شب کنی و شبو صب.منتظر اتفاقای جدیدی باشی که احتمالا هرگز قرار نیس پیش بیاد.به رویاهایی فکرکنی که اونم احتمالا تا همیشه رویا باقی می مونه.به لحظه های خوبت فکرکنی و یه جور دیگه حسرت بخوری.عمیق تر از قبل.به لحظههای بدت فکرکنی و کمتر ناراحت شی.یه حال بینا بین.دوس داری با کسی حرف بزنی که دم دستت نیس.به کسی فکرکنی که تورو یادش نیس.به کسایی فکرکنی که روندیشون از خودت.اونم بی دلیل.به اونایی که اگه الان بودن چه لحظه هات عوض میشد.مجبور نبودی یه سری آدم لوسو با تعارفای صدتا یه غازشون که عزیزم دلم برات تنگ شده خیلی دوست دارم جات خیلی خالیه یه دونه ای(البته همشون دخترن فکر بد نشه) تحمل کنی.آدمایی که وقتی میگفتن بهت فکر میکنیم مطمئنا شباشون اگه شده چندثانیه فکرشون میومدسمتت.الکی واست تعارف نمیترکوندن.آدمایی که بدجوری انداختمشون دور.الانم بدجوری حسرتشو میخورم.جاشون یه دوستایی پیدا کردم که سال تا سال نمیگن زنده ای.مگه اینکه خودم پول خرج کنم یه اس ام اس بدم ببینم تو گور رفتن یا نه هنوز زندنو میخوان با شوخیای لوسو بی مزشون که منم مجبورم بخاطردلخوشیشون که فکرکنن وای چقد ما باحالیم، خنده های مصنوعی تحویلشون بدم، عذاب بدم.اینی که میگم عذاب واقعا عذابه ها.عذاب الیم.خیلی بده که سطح شوخی و خندت با دوستات فرقش زمین تا آسمون باشه.دوستات یخ باشن و این واقعا عذاب آوره.علت اینکه همیشه با پسرا میپرم همینه.چون اکثرا شوخیاشون یخ نیس.البته اکیپ خودمونو میگم.وقتی یه شوخی میکنن واقعا از ته دل می خندم.باتمتم وجود.کاملا حس خنده رو با تمام وجودم حس میکنم.

ببین یهو بهکجاها رسیدما.

کلا که الان ماتم.نمیدونم چه کنم.یه مدل خاص.خوب یا بدشو نمیدونم.شاید بخاطر چیزی که قبل نوشتن این پست دیدم باشه.ولش مهم نیس.دوباره بحث همیشگی ****ه.باید با روحیاتم آشنا شده باشی.اینکه دوباره حس میکنم اشتبا کردم.نمیدونم.بهتره بش فکرنکنم که دوباره حسای اشتباهی نیاد سراغم.

هنوزم گیجم..................

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد