بی نظیییییییییییییییییییییییر

وای که چقد امروز بهم خوش گذشت.تا الان میتونم بگم بهترین روز و شاید تا آخر عمر جزو ده روز عالی زندگیم باشه.فوق العاده بود.بهتر از اونی که فکرشو میکردم.انقد بهم خوش گذشت که حد و اندازه نداشت.و ****‌هم نه تنها بهم کم محلی نمیکرد.بلکه کلی هم باهم خوب بودیم.و من تمام مدت تو دلم داشتم کیف دنیارو میکردم.روز تکی بود.هیچ ناراحتییی نداشتم.انقد خندیدم که دیگه آخراش از خوشی زیاد داشتم پس میافتادم.نمیدونم چجوری توضیح بدم که عالی بود.فوق العاده بود.از اون روزایی که کم گیر آدما میاد.از اون لحظه هایی که دعا دعا میکنی یدونه از این ساعتای زمان داشتی میگرفتی دستت زمانو متوقف میکردی (البته فقط زمان متوقف میشدا خودمون به زندگی ادامه میدادیم.).آرزو میکردم امروز دیرتر از همیشه تموم شه.کاش میشد نرم خونه و کل شبو با بچه ها تو خیابونا بگردیم.خیلی عالی بود.لحظه های فراموش نشدنییی که شاید دوباره درس کردنشون سخت باشه و شایدم هیچوقت فرصتش پیش نیاد.لحظه ای طلایی!واقعا طلایی.

چه احساس عالییی دارم الان.احساس خوب بودن.تو پوست خودم نگنجیدن.احساس راحتی.یه احساس خاصی که یادم نمیاد قبلا داشتمش یا نه.و در کنارش یه کوچولو احساس حسرت که چه زودتموم شد.کاش همیشه مثل امروز بود.امیدوارم بازم از این روزا پیش بیاد.امیدوارم این روز تو دفترچه خاطراتم اسمش نشه روزای تکرار نشدنی.روزای بی نظیر.امیدوارم این روز زیاد نظیر پیدا کنه.با همین آدما.با همین اکیپی که امروز بود.احساس عالییی دارم.خودخواهیه ولی نمیخوام با کسی تقسیمش کنم.میخوام تا موقعی که تموم شه فقط خودم ازش لذت ببرم.

وای خدا جونم مرسی.وای که چقد خوبم.کاش میشه الان یه داد اساسی بکشمو بگم خدا دوست دارم.خیلی خوشحاللللللللللللللللللللللللللللللم.ولی خوب همه خوابنو نمیشه

کاشکی که حال امروزم تکرار شه...........

نظرات 1 + ارسال نظر
آتیش پاره چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com ;

به به چه روزی بوده! :دی
به قول شاعر: زندگی بهتر از این نمیشه! *:

اصلا یه چی میگم یه چی میشنوی.هنوزم ذوق مرگم.واقعا بهتر از این نمیشد:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد